Tuesday 4 September 2012

Wan Nuraini Love You Fucking So Much


Assalammualaikum . ehem ehem , laa tak update aihhh
sumpah rindu gila babeng dkt budak ni .
siapa budak ni ? haa ni bru nk cita siapa dia .
dia ni my BFF nama dia wan nuraini
org dia kurus , tggi , putih dan comel . rindu laa dt dia .
dia lahh tempat ak luah persaan dan sebgai nyaa . tanpa dia siapa aku . heheh .
haa , satu lagi kami dh mcm kembar dh pegi mna msti org tegur kembar ke ? hehe
myb sbb muka sma kut then chemistry kami byk yg sma , fizikal kami
pon kadang kadang byg yg sma . hehe
since aku msuk stdy aku dh semakin jauh dri dia :'(
dia pulak keja dk rumah , klw aku blek kadang kadang tak terlayan :'(
event gduh mcm mna event masam muka mcm mna tp aku takleh hidup tnpa dia
she is my everything to me .
wann , aku harap hang dgr , aku syg sgt dkt hang .
sejauh mna hag pegi wan jgn lupa aku , bhgia mna pon hang jgn lupa aku
berjaya mna pon hang jgn lupa aku . kita bagai aur dgn tebing , kita jgk bgai aur dgn tebing .
i love you so fucking muchhh .

ikhas dari jauh disudut lubuk hati aku .
NURUL SHAHIRA BITI MOHD ZAINI .

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.