Tuesday 4 September 2012

the best of my lecturer and my friend



ehem ehem , ni msj utk menyembuh smgt aku time aku ditimpa musibah pada bulan ramadhan
hari tuuu , agak sdeh,geram,benci smua ada dlm diri aku ni
smpai sekarang au mseh teringat lg kejadian tu .
aku hampir patah smgt dgn kejadian tuu ,
tp Tuhan tidak akan beri Hamba dia sdeh sndrian dgn ksdehan yg aku tgguh tetiba ada
yg beri perhatian dkt aku dan memberi smgt dkt aku . Alhamdulilah kini aku kembali bersgt dgn ada nya kwn kwn aku . Terima Kasih Isfarrr utk bg ira smgt .
Isfar the best in the word . hee .






ni pulak semangat dari lecturer yg merangkumi sbgai PA aku, aku bersyukur ada lg yg beri perhatian dkt aku
Puan ppesan dkt aku selalu bersabar , yaa Puan saya bersabar . aku hanya manusia biasa yg
yg tak layak utk menghukum sesama manusia . Alhamdullilah sekarang aku ada life bru bersama
kwn aku Nur Aimi. apa yg aku tahu aku hanya Berserah
but aku takleh nak lupa kejadian tuu .
tp aku bersyukur kerana ak org yg bertuah dpt dugaan yg sgt kuat .

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.