Tuesday 4 September 2012

its About My Lovely Friend , Nur Fatin Najihah

its

haa ni sorg lg bff aku , ehh bukan bff ja taauuu .
hahah . dah tentu belah iri tu aku , org nyee belah kanan. hee
dia lahh jantung hat aku , dia lah kekasih aku dan sbgai nyaa hee
nma sweetie ni Nur Fatin Najihah .
dia ni bdan sdp cket , org nya hitam dan comel . manja ndaga smua dia
hahaha
aku kenal dia sejak aku form4 , yelah dah stu kelas kan hehe .
first aku igt dia sombong tp lama lama dia sgt okay ,
aku sgt sgt apat dgn dia . klw aku susah dia tlg , klw dia susah aku tlg .
now dia dh jauh dri aku , dah buat masing selepas SPM .
hanya berjumpa time cuti jaa , tp plg meriah time raya lahh
dia ni pemalu org nyee hahah .
gabar ni time reunion ari tuu .
Nur Fatin Najihah aku syg hang sgt sgt .
aku harap kita akan berkwn smpai mati .
jgn perah lupa aku tauu kwn . take care there dear .

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.